//hurt\\

Assalammualakum .


Ya Allah berikan lah aku kekuatan untuk mengahadapi semua dugaan yang telah engkau berikan kepadaku .
Dalam hati ini tiada siapa tahu , tiada siapa faham , tiada siapa rasa , tiada siapa dapat tengok kecuali ALLAH S.W.T .Kalau ada yang tahu mungkin akan turut sedih , menangis 24/7 jam hati ini . tapi luaran Alhamdulillah boleh senyum . boleh gembira walaupun di dalam perit dan sakit . aku dah tak tahu nak mengadu dekat siapa kalau aku mengadu pun belum tentu mereka faham kecuali engkau ya Allah . Hati ini sering di sakiti walaupun orang yang menyakitkan hati ini tidak tahu ia sengaja atau pun tidak sengaja . aku tahu ini semua dugaan dan semua orang mempunyai dugaan yang berbeza ada yang sama tapi tidak sama 100% . Tapi kita kena redha dengan dugaan ini . kerana Allah hendak menguji hamba hambanya.

Kadang kala , aku mengangis tanpa sebab tetapi setiap perbuatan mesti ada sebab . It just say like hmm .. I do know what I feel . sometime I wanna to cry. sometime I wanna to laugh. and sometime I wanna to shout. Sebab apa yang aku rasa takde siapa rasa . takde siapa faham . Bila dekat rumah , aku rasa di pinggirkan sebab ada 'ADEK' . bila semua orang manjakan dia , it's okey akak dah besar . tapi akak ada perasaan . akak masih wujud di dunia ini . semua nak menangkan dia . semua nak jadikan dia contoh. semua nak banggakan dia. semua nak sayangkan dia. semua nak manjakan dia. AKU ? semua jahat ? semua tak baik ? semua buruk pasal aku kan ? kadang kadang rasa macam orang asing bila di layan macam gini . rasa buat apa aku ada dekat sini kalau semua tak nampak aku . bila aku buat baik takde siapa nampak . bila DIA ? semua nampak . sampai cakap aku malas semua . sebenarnya aku bukan malas , bila aku rajin semua tak nampak kenapa semua mesti salah aku . aku tahu adik seorang yang sensetive . tetapi aku juga SENSETIVE . dekat rumah takde siapa faham aku . takpa satu hari nanti aku akan buktikan pada semua orang yang aku boleh hidup dan berjaya walaupun aku di layan macam ni . 

Bila dengan kawan kawan , bila senang semua nak kawan bila susah tiada siapa pun nak kawan . aku hanya menumpang je ke ? aku siapa bagi korang ? aku nak jugak ada kawan yang berkongsi rahsia , berkongsi cerita . macam orang lain . tapi sekarang aku tak tahu siapa kawan yang betul betul anggap aku kawan atau sahabat . semua happy . AKU ? hanya menumpang sahaja kebahagiaan orang . aku harap SYAMIMI dan NUR AKHMALINA BALQIS adalah sahabat dunia akhirat aku . aku sayang korang macam aku sayang diri aku sendiri walaupun kadang kadang rasa di pinggirkan sekejap sebab korang asik berdua . tapi takpe aku tak kesah janji aku ada sahabat macam korang . kepala gila gila dapat happykan aku . korang adalah kawan terbaik yang pernah aku jumpa . aku harap next year kita di dapat satu sekolah yang sama . kalau tak sama nanti kalau balik jampa lah yaa .. wa akan rindu adik adik comel ni :*

Bila kekasih , ya aku faham aku siapa . aku tunggu lama . aku bersabar . aku tahan . tapi lama ke lamaan hati aku di sakiti di sebabkan perangai kau makin menjadi jadi . kalau dah tak suka dan tak sayang just say and I can go from your life . aku tak kesah kalau aku pergi walaupun hati aku ni sakit . aku tak nak di sakiti lagi . aku tahu umur aku ini tidak sepatutnya bercinta . sebab apa ? sebab aku masih belajar . tapi perasaan sayang dan cinta ALLAH dah kurniakan untuk semua hamba hambanya . semua ada hati dan perasaan tak kan kita nak seksa hati dan perasaan kita sendiri . aku nak kekasih yang boleh berikan kasih sayang , sebab tadi aku macam dekat rumah aku rasa di pinggirkan . so faham faham lah . semua DIA je dapat . rasa nak bersuara tapi tidak mampu . kerana apa ? kerana aku masih kecik dan bawah umur lagi . sorry tak dapat nak bahagiakan dan tak dapat nak teman awak lepas ini . aku manusia yang lemah dan tak kuat .

That's all for today . Assalammualaikum and good bye . //hurt\\